Skap vekst med SEOnomics

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

SEOnomics (uttalt ‘see-oh-nomics’) handler om å integrere økonomi, teknologi, markedskommunikasjon, markedsføring og psykologi i virksomhetens søkstrategi. Søkemotoroptimalisering bygget på SEOnomics vil gi sterkere påvirkning på økonomi og vekst enn hva man oppnår med tradisjonell søkemotoroptimalisering.

Hele artikkelen er publisert hos Search Engine Land, hvor jeg er fast spaltist. Du kan lese den her: http://searchengineland.com/seonomics-a-new-way-of-thinking-about-seo-for-business-99113

Oppdatering: Min artikkel om SEOnomics ble i 2011 kåret til en av årets mest populære innlegg hos Search Engine Land, verdens mest anerkjente nettsted for informasjon og nyheter om søkemotorer, søkemotormarkedsføring (PPC) og søkemotoroptimalisering (SEO).

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+
Om Forfatteren

Trond Lyngbø

Trond Lyngbø er senior SEO-konsulent og grunnlegger av Search Planet AS og SEO-spaltist hos Search Engine Land. Trond tilbyr SEO-tjenester til e-handelsaktører, nettbutikker og større virksomheter. Har har over 10 års erfaring innen søkemotoroptimalisering, e-handel og analyse. Knytt kontakt via LinkedIn, følg ham på Google+, eller . .