PR og markedskommunikasjon med SEO

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

Negativ mediaomtale, feilinformasjon og myter publisert på autoritative nettaviser kan få katastrofale følger for ditt digitale omdømme. Innhold på nettaviser finner ofte raskt veien til topps på Google. Dette kan du imidlertid forebygge ved å integrere søkemotoroptimalisering (SEO) i bedriftens PR og markedskommunikasjon.

Hva folk finner på Google påvirker deres holdninger og handlinger. Derfor er søkemotoroptimalisering viktig!

Jeg har laget en oversikt med 6 av de mest opplagte fordelene du ved å samkjøre bedriftens PR og markedskommunikasjon med søkemotoroptimalisering. Du finner den her: http://moz.com/ugc/6-big-benefits-of-partnering-seo-and-pr-10885

Oppdatering: Jeg har skrevet en ny og oppdatert artikkel med viktig informasjon om PR, sosiale medier, søkemotorer og mobile enheter. Artikkelen finner du her: http://searchengineland.com/youre-dead-if-you-dont-integrate-social-media-pr-into-your-seo-strategy-164754

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+
Om Forfatteren

Trond Lyngbø

Trond Lyngbø er senior SEO-konsulent og grunnlegger av Search Planet AS og SEO-spaltist hos Search Engine Land. Trond tilbyr SEO-tjenester til e-handelsaktører, nettbutikker og større virksomheter. Har har over 10 års erfaring innen søkemotoroptimalisering, e-handel og analyse. Knytt kontakt via LinkedIn, følg ham på Google+, eller . .