Gratis bok om SEO

For en tid tilbake skrev jeg en bok om søkemotoroptimalisering (SEO). Du kan laste ned boken helt gratis i en begrenset periode.

Kontakt meg, så sender jeg deg en link til boken.

Hvem Passer Boken For?

Boken passer for deg som ønsker en grunnleggende introduksjon til søkemotoroptimalisering, hvordan søkemotorer fungerer og hva du selv kan gjøre for å øke den relevante trafikken til nettsteder fra søkemotorer som Google og Bing.

Boken er spesielt relevant for:

  • Bedrifter som vil antallet kvalifiserte henvendelser og øke salget av sine produkter og tjenester via nettstedet.
  • Gründere som ønsker å vokse raskere.
  • Bloggere som ønsker flere lesere, følgere og fans.
  • Personer som søker en bi-jobb med mulighet for passiv inntekt uten å måtte jobbe for mye.

Innholdsfortegnelse:

Kapittel 1: From Beginner to Expert, Learning about SEO
Kapittel 2: Do it Yourself Web Copywriting
Kapittel 3: Make Money Online with SEO
Kapittel 4: Search Engine Business Rules
Kapittel 5: Web Design is Still Important
Kapittel 6: Reader Response SEO
Kapittel 7: SEO Blogging for Profit
Kapittel 8: Examples of SEO Working for B2B and B2C
Kapittel 9: Keyword Strategies
Kapittel 10: Landing Page SEO
Kapittel 11: Conversion Rates
Kapittel 12: Blogging Creative Online Business
Kapittel 13: Choosing a SEO Company, 5 Steps
Kapittel 14: New Careers in SEO
Kapittel 15: Importance of SEO for Any Business
Kapittel 16: Benefits of SEO For New Business
Kapittel 17: Benefits of Creative SEO Blogging
Kapittel 18: Importance of A Good SEO Firm – Don’t Spend too Much or Too Little
Kapittel 19: Selling Products: the importance of SEO Landing Pages
Kapittel 20: Promise of SEO Copy
Kapittel 21: Fundamentals of Online Writing, buying and Selling
Kapittel 22: Importance of SEO Proof
Kapittel 23: Creating a Call to Action to Buyers On SEO Pages
Kapittel 24: Search Engine Understanding and the Big Ones
Kapittel 25: You Made it! SEO Page Completed. What next?
Kapittel 26: Evolving SEO Fields
Kapittel 27: My SEO Campaign Isn’t Making Money
Kapittel 28: Why Should B2B Companies Use SEO Blogs?
Kapittel 29: Endgame SEO: Importance of Selling Something Tangible

Kontakt meg, så sender jeg deg en link til boken.

Om Forfatteren

Trond Lyngbø

Trond Lyngbø er senior SEO-konsulent og grunnlegger av Search Planet AS og SEO-spaltist hos Search Engine Land. Trond tilbyr SEO-tjenester til e-handelsaktører, nettbutikker og større virksomheter. Har har over 10 års erfaring innen søkemotoroptimalisering, e-handel og analyse. Knytt kontakt via LinkedIn, følg ham på Google+, eller . .