SEO-Strategi

Bedriften din er unik, akkurat som deg. Enhver bedrift trenger en individuelt tilpasset SEO-strategi. Det finnes ingen universalløsning når det kommer til en SEO-strategi. Den må skreddersys, justeres og tilpasses din bedrift og dine behov.

Det finnes mange mange myter og feilinformasjon om SEO. De fleste stammer fra mangel på kunnskap og/eller forståelse for søkemotormarkedsføring. For å være mest mulig effektiv, må SEO-strategien forankres i bedriftens mål og strategi.

Ordet «strategi» i seg selv byr på misforståelser. Mange byråer bruker dette ordet ukritisk – bare fordi det høres bedre ut (og derfor er mer lønnsomt for byrået!)

Det som betyr noe, for deg som kjøper, er å forsikre deg om at enhver implementering er lønnsom for DEG. At SEO-strategien faktisk vil

  • skape vekst
  • styrke merkevaren
  • øke salget
  • forsterke effekten av andre markedsføringsaktiviteter
  • føre til bedre kommunikasjon

… og ikke bare gjøre dette i dag, men også i morgen, og i mange år fremover.

Ditt ultimate mål burde være å skape synergier over alt der hvor dette er mulig og være sikker på at tiden og pengene du investerer i dette benyttes mest mulig kostnadseffektivt.

Dette er hva en god SEO-strategi vil gjøre for bedriften. Og for å utvikle og implementere den, trenger du en erfaren SEO-konsulent til å veilede deg.

Min erfaring med SEO

Gjennom de siste 10 årene,

  • Har jeg jobbet med ledende selskaper og store nettbutikker.  Jeg har lært bort mine metoder til verdens fremste SEO-spesialister gjennom fagartikler publisert hos Search Engine Land, ledende nettsted internasjonalt.
  • Det har ført til omtale på Forbes.com, hvor jeg i april 2015 ble omtalt og listet blant verdens fremste autoriterer innen fagområdet.
  • Blant mine kunder over denne perioden er noen av de mest trafikkerte nettstedene i Norge og anerkjente merkevarer både nasjonalt og internasjonalt.
  • Ved å implementere SEO-strategien som jeg har hjulpet dem med å lage, har mine kunder generert millioner av gratis besøk og omsetning fra Google og andre søkemotorer.
  • Jeg er en sterk teknisk markedsfører, analytiker og spesialist på e-handel.
  • I fire år på rad har jeg vært listet blant de mest leste SEO-spaltistene internasjonalt. Både i 2011, 2012 og 2013 og 2014.
  • Jeg vet hvordan man skal planlegge effektivt innhold. Jeg vet  hva som skal til for å påvirke holdninger og handlinger, markedsføre det effektivt og utnytte sosiale medier for å tiltrekke og engasjere de riktige målgruppene.
  • Jeg tar min egen medisin. Jeg er grundig og målrettet. Og jeg elsker jobben min!

Når du leter etter noen som kan hjelpe deg med å videreutvikle bedriftens SEO-strategi, bør du finne en person med nødvendige kvalifikasjoner og erfaring.

Ved å benytte min spesialkompetanse til å utvikle din SEO-strategi, kan også din bedrift oppnå fantastiske resultater. Dersom du ønsker det, ser jeg frem til å høre fra deg. Ta kontakt for en diskusjon om dine SEO-behov, så tar vi det derifra.