SEO og markedsføring med psykologi

Psykologi spiller en viktig rolle for hvilke effekt og resultater du vil oppnå med din markedsføring. Les hvordan du gjennom søkemotoroptimalisering og markedsføring med psykologi kan skape flere relevante henvendelser og selge mer av dine produkter og tjenester ved å følge en grunnleggende, enkel, men ukonvensjonell metode som alle – til og med du – kan bruke fra og med i dag.

Artikkelen er publisert hos Search Engine Land, hvor jeg er fast spaltist. Du kan lese den her: http://searchengineland.com/what-comes-before-the-landing-page-the-crucial-role-of-psychology-driven-seo-105792

Oppdatering: Denne artikkelen var i 2011 den mest leste artikkelen i kategorien «SEO Strategy & Thought Leadership» hos Search Engine Land, verdens mest anerkjente nettsted for informasjon og nyheter om søkemotorer, søkemotormarkedsføring (PPC) og søkemotoroptimalisering (SEO).

Om Forfatteren

Trond Lyngbø

Trond Lyngbø er senior SEO-konsulent og grunnlegger av Search Planet AS og SEO-spaltist hos Search Engine Land. Trond tilbyr SEO-tjenester til e-handelsaktører, nettbutikker og større virksomheter. Har har over 10 års erfaring innen søkemotoroptimalisering, e-handel og analyse. Knytt kontakt via LinkedIn, følg ham på Google+, eller . .